• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Vad gör jag nu? Sälja eller öka lånet

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Xix

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
14 Maj 2017
Meddelanden
257
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
Testa SEB också! De har jag fått ja hos när andra sagt nej.
 

Ina

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
18 December 2015
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
99
Poäng
257
När jag tittar på diverse bolånekalkyler på bankers hemsidor verkar det rätt kört? Gränsen med min inkoms verkar ligga runt 1900000 - 1950000 :( får fundera till imorgon och bestämma vart jag ska chansa någonstans och hoppas på en chans till möte iallafall.
 

Ina

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
18 December 2015
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
99
Poäng
257
Terry bara en sambo sänker lånet måste isåfall vara en medlåntagare/ sambo ;)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 822
Mottagna reaktioner
13 071
Poäng
10 087
När jag tittar på diverse bolånekalkyler på bankers hemsidor verkar det rätt kört? Gränsen med min inkoms verkar ligga runt 1900000 - 1950000 :( får fundera till imorgon och bestämma vart jag ska chansa någonstans och hoppas på en chans till möte iallafall.

Räknar du med inkomsten föe hyran du får in? Du hyrde väl ut den
 

Ina

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
18 December 2015
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
99
Poäng
257
Nä finns ingen sån kolumn i formulären ?
 

Ina

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
18 December 2015
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
99
Poäng
257
Har pratat m svea och marginalen idag de är inte riktigt något för mig räntan där är ju lika hög som på mina blancolån :rolleyes: har fått ja till ett möte med Handelsbanken i allafall för att försöka förklara min situation även om deras kalkyler Visar tvär rött för mig, har inget större hopp om genombrott men måste testa. Har även mailat SEB idag men endast fått autosvar än.
 

Ines17

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
25 Juli 2018
Meddelanden
83
Mottagna reaktioner
10
Poäng
52
Har pratat m svea och marginalen idag de är inte riktigt något för mig räntan där är ju lika hög som på mina blancolån :rolleyes: har fått ja till ett möte med Handelsbanken i allafall för att försöka förklara min situation även om deras kalkyler Visar tvär rött för mig, har inget större hopp om genombrott men måste testa. Har även mailat SEB idag men endast fått autosvar än.
Hur gick det? Fick du utökat lånet?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp